Αγορές - Αποστολές - Επιστροφές

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τον τρόπο που μπορείτε να παραγγείλετε, τις δυνατότητες αποστολής και πληρωμής καθώς και οδηγίες επιστροφής εμπορευμάτων.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Απλά και γρήγορα σε 5 κλικ:

  1. Διαλέξτε το προΐόν σας
  2. Προσθέστε το στο καλάθι σας
  3. Διαλέξτε το τρόπο παράδοσης
  4. Διαλέξτε το τρόπο της πληρωμής
  5. Αυτό ήταν όλο!Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω του μηχανισμού αναζήτησης ή από τις διάφορες κατηγορίες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό «καλάθι αγορών» σας.Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο  που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210 9958761 εργάσιμες ημέρες και ώρες.

    Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με αντικαταβολή στον ανθρωπο της ACS (για Ελλάδα) είτε με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό μας.

Συνεργαζόμενες τράπεζες:

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Μόλις παραλάβουμε τη παραγγελία σας, θα την ετοιμάσουμε και θα σας καλέσουμε στο τηλέφωνο για τυχόν διευκρινήσεις ή ελλείψεις και για να σας ενημερώσουμε για το τελικό ποσό πληρωμής.

Συνήθως όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται σε 1 – 3 εργάσιμες.

Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Τα προιόντα θα ερθουν σε εσάς με Courier ACS, στην πόρτα σας, μετά από τηλεφώνημά τους. Εάν δεν μπορείτε να είστε στο σπίτι, μπορείτε να περάσετε από τα γραφεία της ACS στην περιοχή σας και να παραλάβετε την παραγγελία σας από εκεί.

Εάν θέλετε φυσικά, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας και από το κατάστημά μας, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας για την επαλήθευση της διαθεσιμότητας των προϊόντων στην παραγγελία σας και εφόσον έχει γίνει η πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Πώς μπορώ να ελέγξω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Απλά πατήστε εδώ και δείτε τη κατάσταση της παραγγελίας σας χρησιμοποιώντας τον κωδικό που έχετε λάβει στο e-mail της επιβεβαίωσης που έχετε λάβει από εμάς.

Εάν έχετε λογαριασμό μπορείτε να συνδεθείτε με τα στοιχεία σας (username/password) και να δείτε όλες τις παραγγελίες σας και την κατάστασή τους.

Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα;

Κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα στο 210 9958761. Σε κάθε περίπτωση το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη.

Στην περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος και κατόπιν ελέγχου από το τεχνικό μας τμήμα, τότε θα αντικατασταθεί χωρίς έξοδα αποστολής.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα στο 210 9958761. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλλεί τότε επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής στο κατάστημά μας. Μόλις επιστραφεί θα γίνει η επιστροφή του αντιτίμου.

Εάν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε χωρίς επιβάρυνση στο τηλέφωνο 210 9958761

Για περισσότερες πληροφοφίες δείτε τους αναλυτικούς όρους χρήσης.

Έψαξα στο e-shop σας αλλά δεν βρήκα αυτό που ήθελα. Μήπως το έχετε;

Eίμαστε ένα από τα μεγαλύτερα και παλαιότερα καταστήματα στην Ελλάδα, διαθέτουμε πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων και κάποια από αυτά δεν υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας.  Ρωτήστε μας για οτιδήποτε ψάχνετε και ακόμα και αν δεν το έχουμε, ίσως μπορούμε να το παραγγείλουμε για σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 9958761 για να σας εξυπηρετήσουμε να βρείτε το είδος που ψάχνετε.

Τεχνική Υποστήριξη - Service

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης καλαμιών & μηχανισμών.

Μου έσπασε η μύτη του καλαμιού, τι μπορώ να κάνω;

Κανένα πρόβλημα! Αν το καλάμι το έχετε πάρει από εμάς κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει σε απόθεμα ανταλλακτική μύτη.

Μπορούμε είτε να σας στείλουμε το ανταλλακτικό και να κάνετε μόνος σας την επισκευή ή να μας φέρετε το καλάμι για να επισκευαστεί από το τεχνικό μας τμήμα.

Καλέστε μας στο 210 9958761 για περισσότερες πληροφορίες.

Μου χάλασε ένας οδηγός στο καλάμι, επισκευάζεται;

Ναι, έχουμε παρακαταθήκη ανταλλακτικά και μπορούμε να επισκευάσουμε οποιονδήποτε οδηγό σε καλάμι της Byron ή της Italcanna.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 9958761 για περισσότερες πληροφορίες.

Μου έσπασε το στέλεχος ενός καλαμιού, τι μπορώ να κάνω;

Εφόσον είναι καλάμι των εταιριών που αντιπροσωπεύουμε μπορεί να γίνει αντικατάσταση του στελέχους από το τεχνικό μας τμήμα ή αν θεωρείτε ότι μπορείτε να κάνετε εσείς την επισκευή, τότε μπορούμε να σας στείλουμε το στέλεχος και να άνετε εσείς την επισκευή.

Καλέστε μας στο 210 9958761 και πείτε μας για ποιο καλάμι πρόκεται και ποιο στέλεχος έχει υποστεί ζημιά και θα σας ενημερώσουμε για το κόστος των υλικών & της εργασίας.

Μου χάλασε το μηχανάκι, επισκευάζεται;

Ναι! Μπορούμε να επισκευάσουμε κάθε τύπο μηχανισμού των εταιριών που αντιπροσωπεύουμε.

Καλέστε μας στο 210 9958761 για περισσότερες πληροφορίες.